Súlyos szavak

Napi kubatov

2018. január 05. - Paduc

Mindig apámhoz fordul a Fidesz, amikor nagy bajban van - írta Simicska Ádám a Facebookon, amikor közzétette a despota főmérnök adományokat kunyeráló, Dr. Simicska Lajosnak címzett levelét.

Hölgyeim, uraim, elvtársak, tisztelt frakciótársak! A hozzám törleszkedőkön kívül nincs olyan ember ebben az országban, akibe én ne rúgtam volna bele. Na jó, azokba is gyakran, de aki közel áll hozzám, abba könnyű. Bevezettem a felsőoktatási tandíjat, a bankadót, a hipermarketadót, a telekommunikációs adót, majd az energetikai különadót. A parasztok és panelprolik örültek, úgy kell a multiknak, megérdemlik.

Muszáj volt elvennem a magánnyudíjpénztári megtakarításokat. Az ember nem rokkan bele, ha lehajol 2900 milliárdért, ugye? Erről eszembe jutott, hogy csökkenteni kellene a családi pótlékot, az árva-, az özvegyi, a rokkantsági és a korhatár alatti ellátások járandóságait és persze a munkanélküliekét is. Aztán jött a két százalékos áfaemelés, hogy mindenki jól járjon. Aki erre rá se bagózott, az örülhetett a jövedéki adóemelésnek.

A tranzakciós adót a legtöbben nem is értették, de a járulékemelést annál inkább észre vették. Nem úgy a termékekbe beépülő E-útdíjat vagy az újabb 7 százalékos banki különadót. Csökkentettem a táppénzt, cserébe baleseti adóval növeltem az autósok biztosítási díját. A GYES tíz éve nem változott, most is 28.500 forint. Így könnyebb megjegyezni. Bevezettem a közmű adót. Köz? Közmunkás. Azok minek dőzsölnének havi 61 ezer forintból, ha 49 ezerből is meg lehet élni. Sőt, jól élni, miként azt unortodox kormánytagunk mondotta volt. Hogy őszinte legyek, belefáradtam ebbe az esztelen sarcolásba. Arra gondoltam, küldjünk csekket mindenkinek.  Fizessenek az alattvalók direktben, önként és dalolva!


-  Viktor ez zseniális! Hogy ez nekünk nem jutott eszünkbe...

 

 

Forrás és kép: facebook

 

 

süti beállítások módosítása